INSTITUTI KULINAR
NERANXI

Shkolle 2(dy) vjecare per: - shef-kuzhine dhe shef-pasticerie Kurse per: - kuzhinier dhe ndihmes kuzhinier, - pasticier dhe ndihmes pasticier, - xhelatier, - bukepjekes dhe picajol, - barmen (pergatitjen e cocktail-ve).

Per me shume informacion

Tel. 042 406 501; Cel:068 60 40 205 e-mail: a.i.c.a.@hotmail.com website: www.albaniaculinary.com

Embelsira te gatuara nga studentet tane

Nese kerkoni qe te beheni kuzhinere, pasticiere, barmane, picajole te zote, ka nje vend per ta realizuar kete enderr, Instituti Kulinar Neranxi

Dhenia e diplomes tek Instituti Kulinar Neranxi

Z. Neranxi duke i dorezuar nxenesit qe ka studiuar per kuzhinier, Elvis Dyrmishi, certifikaten kualifikuese, dhe duke i uruar suksese te metejshme ne kete profesion kaq te bukur.

Dhenia e diplomes tek Instituti Kulinar Neranxi

Studentja Viola Ago kreu provimin e kursit 3-mujor per Picajol, e cila u pajis dhe me Certifikaten perkatese. E pranishme ishte dhe Administratorja e Instituti Kulinar Neranxi, Zj. Nurie Neranxi, e cila i uroi suksese te metejshme ne kete profesion te bukur.

HOME » RRETH NESH » Kuriozitete » 
Tėrshėra dhe produktet e sojės pėr tu dobėsuar. Dieta Dukan

Sipas profesorit francez Pierre Dukan, Tėrshėra dhe produktet e sojės tė shoqėruara me proteina ndihmojnė nė uljen e peshės. Ja dieta Dieta dukan:

1. Faza e pare 5 dite
Duhet te konsumohen keto ushqime: mish ( vici, pule, lope, melci etj)
pa dhjam, peshk (merluc, koce, ton, salmon, qefull, karkaleca, sepie etj),
veze, qumesht i skremuar ( jo me shume se dy gota, preferohet soje, por
edhe lope te skremuar), kos te skremuar rreth 200 gr, tershere 2 luge gjelle,
tofu ( djath soje, ka linja valsoia), proshute crudo ose cotto.

2. Faza e dyte ( gjatesine e kesaj faze mund ta kalkulosh tek njera nga keto
adresa sipas kg qe do te heqesh per te arritur peshen ideale: www.dietadukan.it
ose www.dukandiet.com)
Pese ditet e para te kesaj faze jane njesoj si tek faza e pare, pese ditet e
tjera jane si te parat, por konsumohen dhe te gjitha llojet e zarzavadeve
(domate, kastraveca, patellxhane, speca, karrota, kungujt etj). Kujdes, jo
patate, fasule, thjerrza dhe te tjera te kesaj kategorie. Kjo faze vazhdon
duke i alternuar pese e nga pese ditet, pese me zarzavade dhe pese me proteina te pastra.


Nese ke pese kg per te hequr per nje muaj e gjysem mund te perfundojne keto
dy faza. Jemi ne momentin qe arritem peshen e deshiruar. Tani dy faza per ta ruajtur
ate perfundimisht.

3. Faza e trete
Kohezgjatja e kesaj faze varet nga kg e hequr. 10 dite per cdo kg te humbur.
Pra nese ti humb 5 kg, kjo faze do zgjase 50 dite.
Konsumohen te gjitha ushqimet e fazes se pare, zarzavadet e fazes se dyte,
nje frut i madh ne dite ose dy te vegjel pervec bananes, rrushit dhe qershive,
dy feta panne integrale ne dite, 40 gr djath i stazhionuar, 2 porcione amide ne
jave (oriz, patate, thjerrza, cuscus, polenta, makarona). Nje porcion eshte rreth
200 gr. Shtohet edhe mishi i qingjit dhe derrit pa dhjam. 2 luge tershere.
Gjate kesaj periudhe duhet te konsumohen dy vakte feste ne jave. Mund te konsumohen
ne cdo moment te dites, ketu hahet cdo gje, embelsira, brumra, vere etj, por me distance
nga njera tjetra psh njeren te marten, tjetren te premten. Por ka nje kusht, nuk duhet
mbushur dy here pjata per te njejten gjelle. Psh nje pjate llazanje, nje racion peshk,
nje embelsire, nje gote vere.
Ne kete faze nje dite ne jave duhet te jete vetem me proteina te pastra dhe asgje
tjeter, pra njesoj si faza e pare.

4. Faza e katert
Ne kete faze behet rikthimi ne ushqyerjen normale duke favorizuar ushqimet e lejuara
ne fazen e trete. Konsumohen tre luge tershere ne dite, dhe nje dite ne jave proteina
te pastra si ne fazen e pare. Dukan keshillon diten e enjte.

Rregullat
1. Duhet te pihen rreth dy litra uje ne dite shume te ftohte, edhe ne mes vakteve.
2. Gatimi te behet me ereza, nuk perdoret yndyre. Perdoret uthulla dhe lengu i limonit. Jo salca apo ketchup se kane yndyre.
3. Sa me pak kripe
4. Peshku dhe mishi gatuhen pa yndyre, ne zgare, furre, avull.
5. Tershera duhet ngrene pa tjeter per te gjithe jeten.
6. Hahet pa orar, pa peshuar asgje dhe sa te doni por ato ushqime qe lejohen ne fazen e
caktuar, asgje tjeter.
7. Duhen konsumuar vitamina te ndryshme dhe cdo mengjes duhet komsumuar nje luge caji
maja birre pluhur.
8. 20 min ecje e shpejte cdo dite e detyruar. Me shume behet kur konsumohet ndonje gote pije.
9. Perdoret sheqer dietik ne kafe dhe caj.
10. Te hahet sa me ngadale dhe te qendrohet mundesisht ne kembe ose ne levizje menjehere
mbas ushqimit qe trupi te thithe sa me pak kalori.
11. Duhen ngrene te gjitha vaktet: nje model menuje per fazen e dyte: mengjes tershere me
qumesht, paradite 100 gr kos, ne dreke mish me sallate, ne darke veze te ziera dhe proshute.

 


ME TE FUNDIT
Dyqanet Neranxi
I gjeni ne te gjithe Shqiperine
Produkte per supermarkete
Ne supermarketet me te medha ne te gjithe vendin, Mund te gjeni produktet e Neranxit
Per tu dobesuar
Dukan ka bere revolucion ne regjimin e dobesimin me dieten e tersheres dhe sojes. Produktet i...
Koktejle te mrekullueshme nga Toschi
Te gjithe duan te shijojne nje koktejl te shijshem ne bare. Por e vetmja menyre per ta realizuar...







N. N sh.p.k Autostrada: Tirane- Durres, Km 7, Yrshek, Postal Code: 1000, Tirana, Albania
Tel: +355 42 406 500/ 501; Fax: +355 48 200 419; neranxi@neranxi.com; www.neranxi.al
© Copyright 2005 - 2014 N.N shpk. All right reserved